- bland slipdamm och vackra möbler -

torsdag 2 augusti 2012

Skänk "Daniella" - SÅLD


En riktigt fin och rejäl skänk i shabby chic.

Svår att få tag i men har själv en likadan
 som jag gjort till mig själv för fem år (!) sen.


Såhär fin är den som jag har.
Men den har andra beslag.

Men åter till den nyrenoverade som jag säljer;


Mått; bredd 144 cm, höjd 104 cm och djup 50 cm.


Passar extremt bra i shabby chic, har det där lilla extra som gör den så otroligt fin.


Gångjärnen är i original men handtagen är från en byggnadsvårdsbutik.
(Alltså gamla och tillvaratagna från en annan möbel.)


Klicka på bilderna för större storlek.


Såld!



2 kommentarer:

  1. Vilken fin skänk. Jag är intresserad av att köpa den. Har du möjlighet att köra hem den och vad skulle det isåfall kosta? Jag bor på Lidingö.
    Med vänlig hälsning, Liselotte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Liselotte.

      Jag kan köra hem den åt dig om du vill. Jag brukar ta 400 kr för hemkörning in till stan.

      Hör gärna av dig till mig! 070-449 66 17

      Radera